Hola,
suposem que si has entrat en aquesta pàgina, serà perquè t'agrada llegir. Nosaltres som un grup de joves de 14 i 15 anys que, com vosaltres, compartim aquesta afició. Com que sempre s'ha dit que la lectura és una activitat solitària, hem decidit crear un espai on la gent pugui compartir experiències amb d'altres que tenen la mateixa afició.
Les nostres activitats són les següents:
- Proposar lectures entretingudes, comentar alguns del seus aspectes i compartir opinions diferents.
- Farem quedades al cinema La Calàndria per veure pel·lícules basades en llibres que haguem llegit. Després comentarem perquè ens semblen pitjor les pel·lícules que els llibres o no. Si al cinema no és possible les projectarem a la nostra seu social, BLANCDEguix.
- Farem sopars temàtics.
- Convidarem autors i autores a parlar dels seus llibres.
- Més endavant, farem viatges per anar a visitar el autors de llibres que haguem llegit. Si hi haguessin llibres que estiguessin ambientats en paisatges reals, també anirem a visitar-los.
- Segons anessin continuant les sessions del club, aniríem afegint activitats que a la gent li semblessin bé, som un club obert.
Creiem que amb tot això, ja hem resumit una mica els nostres desitjos i activitats.
Petonets dolços :)
suposem que si has entrat en aquesta pàgina, serà perquè t'agrada llegir. Nosaltres som un grup de joves de 14 i 15 anys que, com vosaltres, compartim aquesta afició. Com que sempre s'ha dit que la lectura és una activitat solitària, hem decidit crear un espai on la gent pugui compartir experiències amb d'altres que tenen la mateixa afició.
Les nostres activitats són les següents:
- Proposar lectures entretingudes, comentar alguns del seus aspectes i compartir opinions diferents.
- Farem quedades al cinema La Calàndria per veure pel·lícules basades en llibres que haguem llegit. Després comentarem perquè ens semblen pitjor les pel·lícules que els llibres o no. Si al cinema no és possible les projectarem a la nostra seu social, BLANCDEguix.
- Farem sopars temàtics.
- Convidarem autors i autores a parlar dels seus llibres.
- Més endavant, farem viatges per anar a visitar el autors de llibres que haguem llegit. Si hi haguessin llibres que estiguessin ambientats en paisatges reals, també anirem a visitar-los.
- Segons anessin continuant les sessions del club, aniríem afegint activitats que a la gent li semblessin bé, som un club obert.
Creiem que amb tot això, ja hem resumit una mica els nostres desitjos i activitats.
Petonets dolços :)