m'agrada crec que ja era hora que hi hagués un espai com aquest! vindré el divendres amb una cosa dolça i un fragment escollit del meu llibre preferitxxxxx
Perfecte, t'hi esperem!! gràcies
Quina pasada d e blog! M'hagués encantat formar part d'un club així de jove! Quina pena que se m'hagi passat l'arròs!
hahaahaha! gracies xavi per tota l'ajuda
m'agrada crec que ja era hora que hi hagués un espai com aquest! vindré el divendres amb una cosa dolça i un fragment escollit del meu llibre preferit
ResponEliminaxxxxx
Perfecte, t'hi esperem!! gràcies
ResponEliminaQuina pasada d e blog! M'hagués encantat formar part d'un club així de jove! Quina pena que se m'hagi passat l'arròs!
ResponEliminahahaahaha! gracies xavi per tota l'ajuda
ResponElimina