INAUGURACIÓ EX-LIBRIS A BLANCDEGUIX
Hola!
Aquí arriba el primer esdeveniment del club de lectura Ex- Libris. El primer dia de reunió, que serà el 4/5/012 a les 7:30 de la tarda. Farem una festa d’inauguració on tothom que vulgui venir, haurà de portar alguna cosa dolça per menjar, i, sobretot, escollir un dels seus llibres preferits amb un fragment seleccionat per ser compartit. Això ho farem per veure quin tipus de literatura llegiu, per, en activitats futures, poder tenir mes informació, com per exemple, a l’hora de convidar autors, escollir uns que mes o menys tothom conegui.
Blancdeguix
C/Buenos Aires num.20
_________________________________________
Avui mateix, qui vulgui, podrà anar al cine a veura la pel·licula de Els Jocs de La Fam , per poder comentar-la. Us esperem a tots!!
_________________________________________
Avui mateix, qui vulgui, podrà anar al cine a veura la pel·licula de Els Jocs de La Fam , per poder comentar-la. Us esperem a tots!!
_________________________________________
Hola! el próxim dia de reunió, sera el dia 18/5/012. Esperem que vingui mooolta gent i que us divertiu molt, fins una altre!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada